La edició especial!

Si, semimartencs! Per fi ja tinc la edició especial dels Amics de les Arts!

El dissabte, aprofitant una excurisió a Barcelona, vaig fer una excursioneta fins el fnac de la plaça Catalunya i me’l vaig comprar sense esperar-me ni un segon! I sort que ho vaig fer…una xulada! Les cançons de castafiore cabaret són molt i molt bones! Us les recomano si no les havieu sentit mai, jo ja les havia escoltat en altres ocasions però ara tenir-les amb cd, no té preu! Quan passejava per rambla catalunya treient el plàstic que embolcallava el cd, tothom em mirava. Deuria fer una cara de felicitat! I més al descobrir que surto a l’interior del cd…al concert de la mercè estava bastant endavant i m’hi vaig buscar de seguida. La qüestió és que surto amb la boca oberta de pam a pam i cridant com una boja, vés a saber què…

La foto: jo amb l’edició especial, la qual he portat cada dia al bolso i m’ha fet anar bé els exàmens! Conyes a part, escolteu-lo, disfruteu i d’aquí dos dies torneu a passsar per el blog que segur que ja he escrit la continuació de la història d’una semiMarta!

Petons semiMartencs!

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

