Efecte Palau

No us diré cap mentida si us juro per tot el que vulgueu que encara sóc sota efectes de Palau…va ser una nit tant impressionant, que em sembla que no en puc fer cap crònica. Una nit guardada en una caixeta dins de cada persona que va asseure’s en una butaca vermella al palau de la Música el dia 7 de Febrer. Una nit que sempre m’acompanyarà, una nit que em fa dibuixar un somriure als llavis i que em fa adonar-me de que estic rient sola davant de l’ordinador, o mentre camino pel carrer. I és que…els amics han esgotat els adjectius possibles per descriure’ls. Els han esgotat! Des d’aquí demano una nova tungada d’adjectius a veure si en trobo algun per els amics..per favor!

Bé, abans de fer una crònica però, deixo aquí algunes fotos del concert. La crònica arribarà quan hagi pait del tot la nit de Palau. Petons SemiMartencs!

(per cert, la última foto me la van fer els que venien amb mi al concert d’infraganti però no aconsegueixo oblidar aquesta mirada d’en Dani)

Salut!

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

