Eine neues post (un nou post)

I sí, el blog irregularíssim de la semiMarta torna a la càrrega. Després d’uns quants dies (mesos?) sense actualitzar, ja torno a ser aquí. Suposo que ja us n’haureu adonat de la poca periodicitat del blog…però que hi farem, els dies són molt curts i la nota de tall per entrar a medicina molt alta (cosa que implica directament mil hores d’estudi!).

El post d’avui, o com l’he titulat “Eine neues post”, va dedicat a la gira alemanya dels Amics. I és que la veritat, després de veure fotos/videos/textos i altres notícies de com l’estan fent de grossa els amics per Alemanya, a una li venen ganes de recordar.  Aprofitant l’avinentesa dels concerts de Berlín, us intentaré explicar com n’és d’especial per mi aquesta ciutat. Primer de tot, cal dir que quan vaig saber que actuaven allà vaig tenir un rampell de bogeria, d’agafar un avió i plantar-me allà per gaudir d’una de les meves ciutats preferides amb el MEU grup de música (ja no dic preferit perquè aquest adjectiu es queda curt). Total, que el rampell de l’avió va durar poc, quan vaig comprovar que tenia exàmens finals i que l’economia estudiantil no m’ho permetia.

Ai Berlín, Berlín! Una de les meves ciutats preferides, el primer viatge que he fet amb els amics, tot just va fer un any. Berlín té un no sé què que t’enamora, els que hi hagueu estat ja ho sabreu. El fred que et gela les galtes, aquell regust de ciutat freda però acollidora, aquells tranvies grocs que et porten a tot arreu cada matí…Jo, com a bona estudiant d’alemany (només 2 anys a l’escola, però algo és algo, no?) vaig anar-hi en una mena d’intercanvi. I clar, us podeu imaginar que a la meva edat, el primer viatge només amb les amigues….era una passada, significava llibertat en lletres Majúscules…i ho va ser.

Mai oblidaré aquell viatge, i la veritat és que espero que els amics tampoc ho fagin, perquè deu ser tant impressionant combinar amics-berlín, que només de pensar-ho m’agafa un noséquè!

Sempre vostra o Immer ihre,

SemiMarta!

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Eine neues post (un nou post)

  1. Hola SemiMarta! M’ha encantat el teu post,llegint el post m’han vingut ganes d’anar a Berlín!!!! Ja trobava a faltar els teus post,m’ha agradat llegir-lo!!!!

    Un pèto guapisssima!!!!

Deixa un comentari

